Voľby, revolúcie a my.

1. marca 2012, Rom 44, Nezaradené

Idú voľby a ja premýšľam, čo nám ešte tí naši politici môžu ponúknuť. Niečo také, čo tu ešte nebolo. Za viac ako 20 rokov toho dokázali ponúknuť aj vykonať dosť. Už máme nepretržite reformované školstvo, zdravotníctvo na pokraji kolapsu, najeurópskejšie  ceny (len tie platy trošku zaostávajú), rozkradnutý majetok, zmiznutý národný poklad, súdnictvo – to je jedna katastrofa, tajné služby, ktoré treba postaviť mimo zákon, potravinovú nesebestačnosť a hŕbu ďaľších užitočných vecí. Mali sme tu už aj naozajstné špeciality. Samoúnosy, samovýbuch a samoamnestie. Najnovšie sme významne prejavili solidaritu s trpiacimi v Grécku. Pribudla k tomu aj nefunkčná daňová správa. Dokonca cenzúra, aj jej špeciálny poddruh tzv. cenzúra preventívna. Za  2 prvé mesiace roka sekeru takmer miliardu. Aspoň tie silové zložky ako-tak fungujú. Ale to je dôležité! Ani sme sa nenazdali a rovnými nohami sme vhupli do obdobia, ktoré mnohí už dôverne poznáme spred roku ´89. Čo ešte by nám teda mohlo byť ponúknuté, čo tu ešte naozaj nebolo? Možno náprava tohto všetkého, možno protiústavné voľby, možno sľuby, že sa všetko vyšetrí. Politici sa sami odsúdia a sami potrestajú.

Som naozaj zvedavý, na čo nás tentokrát nachytajú. Keby aspoň ten guľáš nachystali tak ako sa patrí a pivo nech je zachladené! Na to sa už teším! Dúfam, že si ho nebudem musieť kúpiť za svoje!

Ja by som im ale poradil! Nech sľúbia pokračovať v tom, čo sme v ´89 nedokončili a voľby majú vyhraté. Ja len dúfam, že to nedopadne tak zamatovo!